Home » Informatie zakelijk
Werkwijze
Zakelijke en persoonlijke coaching
Introductiegesprek:
Coaching-traject
Wat Herniz persoonlijkheidscoach en trainer u biedt:
Mijn praktijk is gecertificeerd en geaccrediteerd bij:
Klachten
Het niet uiten van klachten en vragen kan tot irritatie leiden.
Ik adviseer om dit, voor zover mogelijk, bespreekbaar met mij te maken.
Wanneer een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kan deze worden gemeld bij de beroepsvereninging de VIV.
De drie stappen van de WKKGZ WKKGZ3stappen (wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg)
Klik hier voor het Klachtenformulier-client
Privacy
De behandelaar doet haar best om uw privacy te waarborgen. Dit betekent onder meer dat de
behandelaar zorgvuldig omgaat met uw persoonlijke en medische gegevens.
Bovendien zal de behandelaar ervoor zorgen dat onbevoegden geen toegang hebben tot uw gegevens.
De behandelaar heeft een wettelijke geheimhoudingsplicht (beroepsgeheim).
Meer informatie over de Privacy wet (AVG)?
Klik op privacy link ->Privacy-document